Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

ΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ


Μια βροχερή και μελαγχολική ημέρα, ήμουν στο κτίριο του Εφετείο Αθηνών, στον 6ο όροφο, στην αίθουσα όπου υπάρχουν τα βιβλία κινήσεως των υποθέσεων. Σε αυτά καταγράφεται η κίνηση της υπόθεσης από το ακροατήριο μέχρι την έκδοση της απόφασης. Εάν μπορούσαν να μιλήσουν τα βιβλία, θα διηγούνταν καθημερινές ιστορίες γεμάτες με αγωνία – άγχος – προσμονή – λύπη – χαρά κτλ.

Ενώ λοιπόν έψαχνα έχοντας ήδη ανοίξει  δύο βιβλία, λίγο πριν σηκώσω το βλέμμα μου και δω την ανακοίνωση ότι η παρακολούθηση των υποθέσεων γίνεται πλέον στην ιστοσελίδα του Εφετείου… Ξαφνικά βλέπω ένα μεγάλο σε ηλικία δικηγόρο να ψάχνει με μανία και μεγάλη αγωνία, όταν βρήκε αυτό που έψαχνε κάθισε σε μια καρέκλα, ως αν ένας άλλος Ξέρξης, κοιτώντας από το παράθυρο την μαγευτική θέα της συννεφιασμένης Αθήνας, σχημάτισε ένα αριθμό στο κινητό του τηλέφωνο και άρχισε να μιλάει δυνατά…

- Κύριε Αθανασόπουλε; Εδώ ο Δικηγόρος σας ο Ευθύμιος…

 - Συγχαρητήρια κ. Αθανασόπουλε, δικαιωθήκατε ενώπιον Θεού και Ανθρώπων…

- Το δίκαιό σας έλαμψε και διέλυσε το σκότος και το έρεβος της αδικίας…

- Κερδίσατε! Βγήκε η απόφαση που τόσο περιμένατε…

- Συγχαρητήρια την κερδίσατε καθ’ ολοκληρίαν, οι ενστάσεις του αντιδίκου σας καταρρίφθηκαν όλες σαν χάρτινος πύργος.

- Ναι σας λέω, ετοιμαστείτε να πάρετε τα χρήματα που τόσο τα έχετε ανάγκη…

- Μην ευχαριστείται εμένα, την δικαιοσύνη να ευχαριστείται, τον Έλληνα Δικαστή…

- Μην συγκινείσθε! Θα τα πούμε και από κοντά καλή σας ημέρα, σας περιμένω από το γραφείο μου να τα πούμε τις λεπτομέρειες και πάλι συγχαρητήρια αντίο σας.

Θα πρέπει να τον κοίταζα με ανοιχτό στόμα – οπότε γύρισε και μου είπε «αγαπητέ μου νέε, να μάθεις να ανακοινώνεις τα ευχάριστα νέα με τρόπο θριαμβικό… με ποσοστό θα πληρώνεσαι και εσύ…»

1 σχόλιο: