Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΕΜΕΝΑ ΕΤΣΙ

«θα σε στείλω πακέτο στη μάνα σου, μάζεψε τα πράγματά σου μωρή! Θα χάσουμε το πλοίο! Που σε βρήκα εσένα… την τύχη μου – εσύ και τα καλλυντικά σου! – νούμερο!!! που ήθελες και κραγιόνια στο camping – άντε αργείς θα χάσουμε το πλοίο» διανθισμένα με άλλα γαλλικά, φώναζε ένας τύπος στην κοπέλα του, εκείνη του απαντούσε μονότονα με πολύ ψιλή φωνή «μη μου μιλάς εμένα έτσι» ανταποδίδοντας τα γαλλικά!
Μου αρέσουν πάρα πολύ τα ζευγάρια που επικοινωνούν και εκδηλώνουν τα συναισθήματά τους, με όποιο τρόπο θέλουν. Είναι πραγματικά απελευθερωτική αυτή η αίσθηση, να έχεις ένα άνθρωπο που να μπορείς να μοιράζεσαι τα πάντα!
Το  πρόβλημα αρχίζει, όταν αυτό γίνεται σε ένα camping και μάλιστα στις 9.00 το πρωί. Τότε, το συμπαθητικό ζευγάρι, θα πρέπει να λάβει υπόψη του, ότι ο δίπλα μπορεί να μην θέλει να γίνει αυτήκοος μάρτυρας της, συγκινητικής κατά τα άλλα, επικοινωνίας του ή ότι μπορεί να έχει περάσει την νύχτα του στην παραλία πίνοντας μπύρες και τραγουδώντας δίπλα στην φωτιά.
Έτσι λοιπόν, το εν λόγω ζευγάρι ξύπνησε εμένα και τον ξάδελφό μου (με τον οποίο μοιραζόμασταν την διπλανή σκηνή), άνοιξα τα μάτια μου, μην πιστεύοντας αυτά που άκουγα… λέω δεν μπορεί θα τα μαζέψουν και θα φύγουν, μην σηκωθείς – θα σου φύγει ο ύπνος. Πράγματι μετά από κανένα τέταρτο, έφυγαν σπινάροντας (πολύ κύριος ο τύπος – είχε την αμφιβολία μήπως και δεν ξύπνησε κανένας και είπε να σιγουρευτεί).
Εκεί που η γειτονία μας έχει ηρεμίσει και ο Μορφέας ήταν έτοιμος να με ξανά αγκαλιάσει, ακούω τον ξάδελφο να αερίζεται… Τρελάθηκα!!! Μαύρισε ο κόσμος!!!
Άρχισα να φωνάζω «πας καλά? Θα πεθάνουμε!!! Είμαστε σε σκηνή!!!» διανθίζοντας με τα απαραίτητα γαλλικά…
Εκείνος μου απάντησε μονολεκτικά και τσιριχτά «μην μου μιλάς εμένα έτσι!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου